Visning
Nærbilde av en boligannonse i forgrunnen med flere personer på visning i bakgrunnen

Visning

Det er vanlig at utleier holder visninger hvor det det kommer mange som vil se på boligen. De som er interessert i å leie må ofte skrive seg opp på en liste. Fordelen for utleier er at han kan samle flere interesserte på en gang og slipper å holde mange private visninger som tar mye tid. Ulempen er at det kan være vanskelig å huske hvem på visningene som ga et positivt inntrykk. I større grad enn ved kjøp av bolig vil en utleier forsøke å få en leieboer som er til å stole på.
Kjære leser!
For å fortsette må du ha et medlemskap og være innlogget. Logg inn
Ikke medlem?