Kom på beboerkonferansen 16. november 2023
Bilde fra beboerkonferansen 2022
Fra beboerkonferansen 2022 hvor daglig leder Lars Aasen i Leieboerforeningen var en av mange foredragsholdere.

Velkommen til årets beboerkonferanse!

Tradisjonen tro arrangerer Leieboerforeningens Lokallag for kommunale leieboere i Oslo (LkL) sin årlige beboerkonferanse. Konferansen er åpen for alle og gratis.

Konferansen vil finne sted i Borggata 2B, torsdag 16. november fra kl. 15-19.

Dette er den tredje beboerkonferansen LkL gjennomfører, og vi satser og håper på mange nye år med både beboerkonferanse og en videreføring av lokallagets tilbud til sine medlemmer.

Hovedtema for beboerkonferansen i år er bomiljø i kommunale boliger og vi får vi et variert program med mange bidrag fra beboere i Oslos kommunale boliger.

På konferansen vil Petter Nyquist fortelle om serien «Petter - der ingen vil bo», og deltar i samtale med Christian René Wold og beboere fra Torshov. Vi vil også høre fra beboere med erfaring i å jobbe med kommunale gårdstyrer og gårdskomiteer. Vi viser kortfilmen «Det finnes ingen naboer her lenger», med Hanna Asefaw.

I tillegg vil vi få vite mer om beboermedvirkning og den nye forskriften om tildeling av kommunal bolig i Oslo.

Dørene åpner kl. 15.00 med lett servering, og programmet starter kl. 15.30

Programmet varer til kl. 19.00, hvorpå det serveres middag og kaker.

Kl. 20.00 avslutter vi kvelden.

Beboerkonferansen er gratis og åpen for alle, uavhengig om man er medlem i Leieboerforeningen eller ikke, men man må melde seg på!

Du melder deg på her: https://tally.so/r/wgqWr4

Vi sees på årets beboerkonferanse!