Anne-Rita Andal er ny daglig leder i Leieboerforeningen
Foto av Anne-Rita andal som er ansatt som ny daglig leder (Foto: Kisten Randers-Pehrson).
Anne-Rita Andal (44) overtar roret i Leieboerforeningen. Hun har et stort og genuint engasjement for leieboersaken.

Ny daglig leder i Leieboerforeningen

Styret har ansatt Anne-Rita Andal som ny daglig leder i Leieboerforeningen. Andal overtar jobben den 5. juni 2024. Andal har vært ansatt i Leieboerforeningen i mer enn 10 år og har hatt mange ulike roller og arbeidsoppgaver. Hun kjenner hele organisasjonen inngående.

Anne-Rita Andal overtar etter Lars Aasen. De to har jobbet tett sammen i mange år og Andal er godt kjent med hva jobben som daglig leder innebærer.

Lars Aasen som nå går av, har vært daglig leder siden 1991. Han varslet styret for omlag ett år siden at han ønsket å gå i god tid før han skulle gå av med pensjon. Aasen skal fortsette å jobbe i foreningen i en ny stilling som kontorleder, og planen er en gradvis nedtrapping de neste tre årene.

Vi kommer tilbake med en bredere presentasjon av Andal om ikke så lenge.