Spennende deltidsjobb for jusstudenter
Bilde av juridisk fakultet i Oslo
Leieboerforeningen søker etter flere jusstudenter som vil jobbe en dag i uka med rådgivning til leieboere. En jibb i Leieboerforeningen er en fin erfaring og nyttig å ha med i CV.

Leieboerforeningen søker nye studentmedarbeidere

Leieboerforeningen utvider staben med flere studentmedarbeidere. Vi har nå ledig flere 20% (1 dag i uken) stillinger med tiltredelse fra januar 2022.

Studentmedarbeiderne er foreningens førstelinjetjeneste, og veileder medlemmer som har juridiske spørsmål i tilknytning til sitt husleieforhold. Foreningen har stor pågang, og arbeidet foregår for det meste per telefon, epost og chat. Stillingen gir et unikt innblikk i jussens møte med virkeligheten. Arbeidet gir god praktisk erfaring i kontrakts- og formuerett, og verdifull erfaring i kontakt med og veiledning av medlemmene.

Les mer her