Utmelding

Medlemskap i Leieboerforeningen varer til du selv sier det opp. Det innebærer at du selv må melde deg ut når du ikke ønsker å være medlem lenger. Å la være å betale medlemskontingenten er ikke det samme som å avslutte medlemskapet.

Du kan når som helst melde deg ut av foreningen, og det enkleste er å gjøre dette via Min Side -> Medlemskap. Her finner du informasjon for hvordan du melder deg ut og stopper dine betalingsforpliktelser til foreningen.

Alternativt kan du ringe eller sende oss en epost. Om du melder deg ut før medlemskapet opphører vil ditt medlemskapet være aktivt for den perioden du har betalt. Vil du at medlemskapet skal opphører før melder du deg først ut og sender oss deretter en mail med dato for nå du vil at medlemskapet skal opphøre.

Vi fortsetter å sende betalings-påminnelser jevnlig om medlemskontingenten er forfalt og du ikke har meldt deg ut. Vi krever ikke purregebyr.

Dersom du ikke har betalt medlemskontingenten over en periode på to år, sletter vi deg som medlem. (På årsmøte 2020 foreslår styret at medlemmer som ikke betaler skal slettes etter seks måneder).

Finner du ikke det du leter etter?