Er du allerede medlem og vil logge deg inn på våre nye nettsider må du registrere deg med et nytt passord.

Gå til Logg inn og velg Glemt passord. Skriv inn den eposten du tidligere har registrert på medlemskapet ditt og velg Tilbakestill passord. I løpet av kort tid får du en epost med beskjed om hvordan du skal registrere nytt passord. Så enkelt.

Ved å gå inn på Min Side får du tilgang til :

• Tilgang til alle (+)artikler med juridisk innhold
  • Elektronisk saksbehandling
  • Chat-funksjon
  • Nedlastingssenter
  • Juridisk FAQ
  • Videoer
  • Oversikt over eksterne ressurser

Om du logger inn på våre nettsider, men ikke har betalt medlemskontingenten får du beskjed om at kontingenten må betales. Du blir ført direkte til vår betalingsside. Her velger du medlemskategorien, og kommer til kortregistrering. Legg inn kortnummer, utløpsdato og CCV-koden. Må du vanligvis bruke bankid. når du betaler på nett, må du det hos oss også.

Etter dette vil medlemskapet bli fornyet hvert år og du blir varslet om dette. Ønsker du å melde deg ut av foreningen gjør du dette enkelt på Min side -> Medlemskap. Du kan også enkelt se dine betalingsplaner å melde deg ut ved å gå direkte til BetalingsplanMin Side.

Leieboerforeningens nye medlemssystem er bygget opp slik at medlemmene må bruke bankkort til å betale medlemskap. Dette sparer både deg som medlem og oss for mye ressurser, porto og feil. Vi ønsker at flest mulig går over til kortbetaling av medlemskapet.

Samtidig vet vi at noen ikke vil eller kan bruke kortbetaling. Vi tilbyr å sende ut giro pr epost eller brevpost. Dessverre kan vi ikke lenger gjøre dette selv, og må kjøpe denne tjenesten av et eksternt firma - Sendregning AS. Vi må derfor legge inn et fakturagebyr på kr 50,- som dekker de kostnadene vi har for de som vil ha medlemskontingent sendt pr brevpost eller epost.

Medlemskap i Leieboerforeningen varer til du selv sier det opp. Det innebærer at du selv må melde deg ut når du ikke ønsker å være medlem lenger. Å la være å betale medlemskontingenten er ikke det samme som å avslutte medlemskapet.

Du kan når som helst melde deg ut av foreningen, og det enkleste er å gjøre dette via Min Side -> Medlemskap. Her finner du informasjon for hvordan du melder deg ut.

Alternativt kan du ringe eller sende oss en epost. Et medlemskap er gyldig i 365 dager Om du melder deg ut før medlemskapet opphører, vil medlemskapet ditt likevel være aktivt for den perioden du har betalt.

Det er altså mulig å melde seg inn og ut samme dag, og slik sikre seg at medlemskapet ikke fornyes etter ett år.

Vil du at medlemskapet skal opphører før den gjenværende perioden utløper, melder du deg først ut og deretter sender oss en epost med dato for nå du vil at medlemskapet skal opphøre.

Dersom du ikke har betalt medlemskontingenten over en periode på to år, sletter vi deg automatisk som medlem i henhold til vedtektene våre. Styret i foreningen foreslår denne perioden skal reduseres til seks måneder.

Finner du ikke det du leter etter?