Leieboerforeningen

Leieboerforeningens kontor ligger i Oslo. Alle medlemshenvendelser blir behandlet fra Oslo, men vi har egen samarbeidsadvokat i Trondheim, Bergen, Kristiansand, Ålesund, Tromsø og Hamar. Disse gir våre medlemmer de samme betingelser som om de benyttet Leieboerforeningens egne ansatte advokater. Sakene skal først registreres hos Leieboerforeningen sentralt.

Næringsleietakere
Oslo-kontoret gir bistand til små og mellomstore næringsleietakere, firmaer, selvstendig næringsdrivende, ambassader, kulturarbeidere og organisasjoner som leier lokaler. Mer informasjon om dette her.

Kontoret ligger sentralt ved Tinghuset - ca 2 min. unna Stortinget og enkelt å nå med offentlig kommunikasjon. Parkering i parkeringshuset Ibsen.

Åpningstid:
kl. 10:00 - 14:30.
Avtaler utenom åpningstid kan avtales direkte med saksbehandler.

Kontaktinformasjon Leieboerforeningen Oslo:
C. J. Hambros plass 5
E-post: lbf(a)lbf.no

Orgnr: 9700 158 68 MVA
Medlemskont.: 5010.05.76330
Bankkonto: 7874.06.22160
Klientkonto:7878.06.03819

Juridisk bistand
Medlemmer i Leieboerforeningen får gratis bistand på telefon i kontorets åpningstid. Ønsker du møte med en juridisk konsulent/advokat må du bestille time først. Vi praktiserer ikke dropp-inn.

Du kan også benytte deg av elektronisk saksbehandling på våre nettsider. Dette krever at du er har betalt medlemskontingent og er logget inn.

Innlogging på nettsider
Dersom du har problemer med innlogging kan du sende e-post til lbf(a)lbf.no eller ringe i kontortid.

Her er vi:

Ansatte: