• Online innmelding

Betal med kort (PayPal betalingsløsning) og bli medlem i løpet av få minutter!

Bli medlem (kr 400)
  • Manuell innmelding

Betal med faktura. Medlemskapet vil være aktivt i løpet av
    1-4 virkedager.

Bli medlem (kr 400)

Standard medlemskap

Våre medarbeidere er eksperter på husleieloven og bistår deg i alle typer spørsmål knyttet til ditt leieforhold enten du leier privat eller kommunalt. Vi tilbyr rådgivning og bistand før du underskriver leiekontrakten, mens leieforholdet pågår og i forbindelse med utflytting. Vi har bred kompetanse og erfaring innenfor alle rettsområder i husleieretten. Som medlem får du rådgivning av våre juridiske konsulenter. Vi  har også egen advokat og advokatfullmektig som tar oppdrag for våre medlemmer. Lbf-advokatene fører årlig en rekke saker for domstolene.

Som medlem kan du logge deg inn på Leieboerforeningens nettsider og få tilgang til våre ulike nettjenester. I tillegg kan du benytte deg av våre juridiske konsulenter.

Pris
Medlemskap koster kr. 400,- og gjelder i ett år (12 måneder). Om du ikke melder deg ut, fornyes medlemskapet automatisk og vi sender deg medlemskontingent omtrent 2-3 uker før forfall. Ønsker du ikke å motta medlemsavgift må du selv aktivt melde deg ut.

Les mer om medlemskap, fornyelse og utmelding her.

ONLINE, MANUELL eller VIPPS?

Forskjellen på ONLINE innmelding (grønn knapp) og MANUELL innmelding (blå knapp) er antall dager det tar før du blir medlem og kan benytte deg av våre tjenester.

Ved ONLINE innmelding betaler du med PayPal betalingsløsning. Har du ikke egen PayPal-konto benytter du VISA, MASTERCARD, DISCOVER eller AMERICAN EXPRESS. Innmeldingen og betalingen er gjennomført i løpet av få minutter og du får tilsendt brukernavn og passord pr. epost. Dette gir deg full tilgang til våre nettsider. Trenger du å snakke med oss, kontakter du vårt sentralbord tlf. 24 14 91 00 i åpningstiden kl. 10:00 - 14:30.

Velger du MANUELL innmelding fyller du ut et kontaktskjema. Du velger selv om du vil ha informasjon om medlemskap og betaling tilsendt pr brevpost eller epost. Når betalingen er registrert hos Leieboerforeningen, kan du benytte deg av alle medlemsfordelene.

Ved MANUELL innmelding vil medlemskap normalt være aktivert etter 2-4 virkedager

VIPPS

Leieboerforeningen kan motta innmeldingsavgift via VIPPS - men da må du først være registrert og ha et medlemsnummer. Kontakt oss for mer informasjon.

Mars  2017