Næringsmedlemskap

Leieboerforeningens advokater og advokatfullmektiger bistår små og mellomstore næringsleietakere i alle typer spørsmål knyttet til leieforholdet. Vi tilbyr rådgivning og bistand før du underskriver leiekontrakt, mens leieforholdet pågår og i forbindelse med utflytting. Vi har bred kompetanse og erfaring innenfor alle rettsområder i husleieretten. Våre næringsmedlemmer leier kiosker, nærings-, kontor og butikklokaler, ambassader med videre. Som næringsmedlem får du noe gratis bistand fra våre advokater. Foreningens advokater fører årlig en rekke saker for domstolene.

Som medlem kan du logge deg inn på Leieboerforeningens nettsider og få tilgang til våre ulike nettjenester. I tillegg kan du benytte deg av våre juridiske medarbeidere.

Pris
Næringsmedlemskap koster kr. 1000,- og gjelder i ett år (12 måneder). Om du ikke melder deg ut, fornyes medlemskapet automatisk og koster da kr 500 pr år. Vi sender deg medlemskontingent omtrent 2-3 uker før forfall. Ønsker du ikke å motta medlemsavgift må du selv aktivt melde deg ut.

Les mer om medlemskap, fornyelse og utmelding her

Kort, Vipps eller giro?

Innmelding med kort (grønn knapp) skjer via Paypal. Du kan benytte din egen Paypal-konto eller Visa, Mastercard, Discover eller American Express. Innmeldingen og betalingen er gjennomført i løpet av få minutter og du får tilsendt brukernavn og passord pr. epost. Dette gir deg full tilgang til våre nettsider. Trenger du å snakke med oss, kontakter du vårt sentralbord tlf. 24 14 91 00 i åpningstiden kl. 10:00 - 14:30.

Velger du betaling med Vipps (blå knapp) fyller du ut et enkelt kontaktskjema. og velger Vipps. Du mottar medlemsnr og passord på epost. Velger du giro får du epost eller ordinær brevpost med en giro som må betales før du blir medlem. Når betalingen er registrert hos Leieboerforeningen, kan du benytte deg av alle medlemsfordelene.

Ved giro betaling vil medlemskap normalt være aktivert etter 2-4 virkedager.

Juni 2020