• Online innmelding

Betal med kort (PayPal betalingsløsning) og bli medlem i løpet av få minutter!

Bli medlem (kr 1.000)
  • Manuell innmelding

Betal med faktura. Medlemskapet vil være aktivt i løpet av
    1-4 virkedager.

Bli medlem (kr 1.000)

Næringsmedlemskap

Leieboerforeningens advokater og advokatfullmektiger bistår små og mellomstore næringsleietakere i alle typer spørsmål knyttet til leieforholdet. Vi tilbyr rådgivning og bistand før du underskriver leiekontrakt, mens leieforholdet pågår og i forbindelse med utflytting. Vi har bred kompetanse og erfaring innenfor alle rettsområder i husleieretten. Våre næringsmedlemmer leier kiosker, nærings-, kontor og butikklokaler, ambassader med videre. Som næringsmedlem får du noe gratis bistand fra våre advokater. Foreningens advokater fører årlig en rekke saker for domstolene.

Som medlem kan du logge deg inn på Leieboerforeningens nettsider og få tilgang til våre ulike nettjenester. I tillegg kan du benytte deg av våre juridiske medarbeidere.

Pris
Næringsmedlemskap koster kr. 1000,- og gjelder i ett år (12 måneder). Om du ikke melder deg ut, fornyes medlemskapet automatisk og koster da kr 500 pr år. Vi sender deg medlemskontingent omtrent 2-3 uker før forfall. Ønsker du ikke å motta medlemsavgift må du selv aktivt melde deg ut.

Les mer om medlemskap, fornyelse og utmelding her

ONLINE, MANUELL eller VIPPS?

Forskjellen på ONLINE innmelding (grønn knapp) og MANUELL innmelding (blå knapp) er antall dager det tar før du blir medlem og kan benytte deg av våre tjenester.

Ved ONLINE innmelding betaler du med PayPal betalingsløsning. Har du ikke egen PayPal-konto benytter du VISA, MASTERCARD, DISCOVER eller AMERICAN EXPRESS. Innmeldingen og betalingen er gjennomført i løpet av få minutter og du får tilsendt brukernavn og passord pr. epost. Dette gir deg full tilgang til våre nettsider. Trenger du å snakke med oss, kontakter du vårt sentralbord tlf. 24 14 91 00 i åpningstiden kl 10:00 - 14:30.

Velger du MANUELL innmelding fyller du ut et kontaktskjema. Du velger selv om du vil ha informasjon om medlemskap og betaling tilsendt pr brevpost eller epost. Når betalingen er registrert hos Leieboerforeningen, kan du benytte deg av alle medlemsfordelene.

Ved MANUELL innmelding vil medlemskap normalt være aktivert etter 2-6 virkedager

VIPPS

Leieboerforeningen kan motta innmeldingsavgift via VIPPS - men da må du først være registrert og ha et medlemsnummer. Kontakt oss for mer informasjon.

Mars  2017

Les mer om næringsleieavtaler

Relokator

Leieboerforeningen og Relokator har en samarbeidsavtale som gjør at du får en spesielt gunstig advokatavtale som medlem.

Les mer om relokator-avtalen.

Leieboerforeningen

Leieboerforeningen er en demokratisk, ikke-kommersiell og politisk uavhengig medlems- og interesseorganisasjon.

Foreningen ble stiftet i 1933 og har 4.000 medlemmer over hele landet. Foreningen har hovedkontor i Oslo, og samarbeidsadvokater som dekker det meste av landet.