Kontaktinformasjon mv

Leieboerforeningens sentralbord holder åpent mandag til fredag fra kl 10:00 - 14:30.

Kontakt med medlemmene skjer normalt i perioden kl 09:00 - 18:00.

Vi holder lukket i juleuka, påskeuka og i tillegg 2-3 uker i fellesferien.

1 - 3 dager i året stenger vi kontoret for kurs og opplæring av ansatte.

Sentralbordet nås på 24 14 91 00.

Direkte telefonnummer til saksbehandlere og andre ansatte opplyses av de ansatte selv.

Sentralbordet utleverer ikke direktenummer til de ansatte.

Skal du sende oss e-post foretrekker vi at du benytter valget/lenken "Send oss en e-post" i venstre marg eller klikk her. Da får vi de opplysningene vi trenger for mest effektivt å behandle henvendelsen din.

Du kan også e-post til Leieboerforeningen sentrale postmotak på adressen lbf(a]lbf.no. E-post til sentralt postmottak blir videresendt til saksbehandler eller annen rett person i åpningstiden. De enkelte saksbehandlerne kan oppgi sine direkte e-postadresser til medlemmer om de ønsker å kommunisere direkte.

Viktig om e-post
Når du skriver e-post ber vi deg være konkret og å tenke personsikkerhet. E-post er ikke en sikker tjeneste og du bør være varsom med å oppgi fortrolig opplysninger som f.eks personnummer.

Du kan sende med inntil fem vedlegg.

Leieboerforeningens post- og besøksadresse er:

Borggata 2b
0650 Oslo

Orgnr.: 9700 15868 MVA

Leieboerforeningen tar normalt ikke drop-in møter. Kommer du uten avtale risikerer du å ikke få møte saksbehandler.

Hvis det er behov for å møte saksbehandler, skal dette avtales på forhånd og du vil ofte bli bedt om å ta med særskilte dokumenter.

Leieboerforeningens kontorer ligger på Grønland, ved siden av Grønland politistasjon. Det er både buss, trikk og T-bane med stoppesteder få minutter unna.

Det er begrenset med gateparkeringsmuligheter i området, men kontakt oss for mer info om du kommer med bil og trenger parkering.

Du finner en oversikt over våre ansatte her.