Kontaktinformasjon mv

Leieboerforeningens sentralbord holder åpent mandag til fredag fra kl 10:00 - 14:30.

Kontakt med medlemmene skjer normalt i perioden kl 09:00 - 18:00.

Vi holder lukket i juleuka, påskeuka og i tillegg 2-3 uker i fellesferien.

1 - 3 dager i året stenger vi kontoret for kurs og opplæring av ansatte.

Sentralbordet nås på 24 14 91 00.

Direkte telefonnummer til saksbehandlere og andre ansatte opplyses av de ansatte selv.

Sentralbordet utleverer ikke direktenummer til de ansatte.

Skal du sende oss e-post foretrekker vi at du benytter valget/lenken "Send oss en e-post" i benstre marg eller klikk her. Da får vi de opplysningene vi trenger for mest effektivt å behandle henvendelsen din.

Du kan også e-post til Leieboerforeningen sentrale postmotak på adressen lbf(a]lbf.no. E-post til sentralt postmottak blir videresendt til saksbehandler eller annen rett person i åpningstiden. De enkelte saksbehandlerne kan oppgi sine direkte e-postadresser til medlemmer om de ønsker å kommunisere direkte.

Viktig om e-post
Når du skriver e-post ber vi deg være konkret og å tenke personsikkerhet. E-post er ikke en sikker tjeneste og du bør være varsom med å oppgi fortrolig opplysninger som f.eks personnummer.

Du kan sende med inntil fem vedlegg.

Leieboerforeningens post- og besøksadresse er:

C. J. Hambros plass 5

Orgnr.: 9700 15868 MVA

Leieboerforeningen tar normalt ikke drop-in møter. Kommer du uten avtale risikerer du å ikke få møte saksbehandler.

Hvis det er behov for å møte saksbehandler, skal dette avtales på forhånd og du vil ofte bli bedt om å ta med særskilte dokumenter.

Leieboerforeningens kontorer ligger sentralt i Oslo sentrum ved Tinghuset, tre minutters fra Stortinget.. Det er både buss, trikk og T-bane med stoppesteder to, tre minutter unna.

Kommer du med bil kan du parkerer i Ibsen parkeringshus 2 minutter unna. Det er dårlig med gateparkeringsmuligheter i området.

Du finner en oversikt over våre ansatte her.