Artikler fra: august 2017

Politikerpreik - samleside

Politikerpreik - samlesideGjennom sommeren har Leieboerforeningen under overskriften Politikerpreik snakket med alle partiene. Målet har vært å bli litt klokere på partienes boligpolitikk og leiesektoren spesielt. Her har vi samlet alle videoene. God fornøyelse.

Tallene fra Tøyen

• onsdag 30 august, 2017 - 15:56

Tallene fra TøyenFerske tall fra SSB viser at 64 prosent av barna på Nedre Tøyen lever i fattige familier. De er fanget i fattigdom, og ingen områdeløft kan hjelpe dem ut av det, hvis ikke kommunen også endrer sin boligpolitikk.

Politikerpreik volum 9: Høgre

Politikerpreik volum 9: HøgreHøgre er regjeringspartiet med stor R. Med både statsministeren og bustadminister Sanner har Høgre stor innflytelse på bustadpolitikken vår. Høgre har også eit stort engasjement for bustadpolitikk, og eit gjennomarbeida program. Vi har møtt Mudassa Kapur frå Kommunalkomiteen for å snakke om eigarlinja, leigebuarar og den frie marknaden.

Politikerpreik volum 8: Kristeleg Folkeparti

Politikerpreik volum 8: Kristeleg Folkeparti Kristeleg folkeparti er eit verdibasert parti med hjarte for samfunnets svake. Vi har møtt stortingsrepresentant Geir Toskedal for å snakke om den vanskelege bustadmarknaden, og vi møtte ein folkevalgt som var åpen for å sjå ting frå fleire vinklar.

Politikerpreik volum 7: Raudt

Politikerpreik volum 7: RaudtRaudt er ein av årets store snakkisar i valgkampen. Partiet ligg an til å gjere sitt beste valg nokonsinne, og ein plass på Stortinget er innan rekkjevidde. Men vil partiet dra oss baklengs inn i framtida og reversere gjere oss alle til kommunale leigebuarar, eller? Vi har tatt ein prat med Bjørnar Moxnes, partileiar i Raudt.

Politikerpreik volum 6: Sosialistisk Venstreparti

Politikerpreik volum 6: Sosialistisk Venstreparti Med sine sju stortingsrepresentantar er SV Stortingets nest minste parti. SVs bustadpolitikk derimot, er omfattande og detaljert. Vi har tatt ein prat med avtroppande stortingsrepresentant Snorre Valen.

Ledig stilling som advokatfullmektig i Leieboerforeningen

Ledig stilling som advokatfullmektig i LeieboerforeningenDet er ledig stilling som advokatfullmektig i Leieboerforeningen fra 1. november 2017. Arbeidsoppgavene er varierte og interessante med gode muligheter for prosedyre.