Artikler fra: mai 2018

Blokka vår - Kommunale leieboere forteller

Blokka vår  -  Kommunale leieboere fortellerHvordan opplever kommunale beboere hverdagen? Spør du leieboerne, vil du raskt få historier om små og store utfordringer som bidrar til å forsterke enn ellers krevende hverdag. Vi har intervjuet noen kommunale beboere og latt forfatter Vigdis Hjorth dramatisere historiene ned til fem korte filmer.

Interessert i boligstoff?

• onsdag 23 mai, 2018 - 20:02

Interessert i boligstoff?Er du opptatt av bolig? Det er vi i Leieboerforeningen også. Omtrent daglig legger vi ut små og store saker på Facebook om hva som rører seg i bolig-Norge. Kanskje ikke så mye om boligprisene stiger eller synker - men om mennesker, bomiljøer, naboen med en kreativ ide, innovative løsninger, om folk som sliter og om de som faller utenfor. Vi er opptatt av forskning, rapporter, debatter, kommentarer og legger også ut egenproduserte saker. Og selvfølgelig boligpolitikk. Mer enn 1 700 personer følger oss. Vi får mange tilbakemeldinger fra folk som setter stor pris på våre varierte og jevnlige oppdateringer.