Interessert i boligstoff?

Er du opptatt av bolig? Det er vi i Leieboerforeningen også. Omtrent daglig legger vi ut små og store saker på Facebook om hva som rører seg i bolig-Norge. Kanskje ikke så mye om boligprisene stiger eller synker - men om mennesker, bomiljøer, naboen med en kreativ ide, innovative løsninger, om folk som sliter og om de som faller utenfor. Vi er opptatt av forskning, rapporter, debatter, kommentarer og legger også ut egenproduserte saker. Og selvfølgelig boligpolitikk. Mer enn 1 700 personer følger oss. Vi får mange tilbakemeldinger fra folk som setter stor pris på våre varierte og jevnlige oppdateringer.

• Publisert: onsdag 23 mai, 2018 - 20:02
  • Skrevet av: Red

I en hektisk og krevende hverdag er det å finne tid til å skrive egenproduserte artikler ofte vanskelig. Vi har ingen egen kommunikasjonsavdeling med journalister og informasjonsmedarbeidere med dette som eget fagfelt. Men vi er alle i Leieboerforeninen levende interessert i hva som rører seg på boligfronten, og vi er mer enn normalt oppdatert på trender, politikk, utvikling og forskning.

Facebook er et glimrende og enkelt medium for å spre denne kunnskapen og informasjonen til flere på. Vi følger med på alle de store mediehusene, på regjeringen, stortinget, politkere, synsere, forskning, organisasjoner og andre som mener noe om boligfeltet. Omtrent daglig legger vi ut smått og stort - ofte med en kort kommentar. Vi produserer videoer og legger ut egenprodusert artikler. Vi markedsfører arrangementer som vi mener har interesse for flere. Våre følgere kan kommenterer og ytrer seg - men vi redigerer bort nett-trollene.

Er du opptatt av hva som rører seg seg på boligfronten kan du følge oss på facebook. Lik, del, kommenter og fortell andre om facebook-siden vår. Gjennom aktiv spredning blir vi større og bidrar til at flere får ta del i denne kunnskapen. Tips oss gjerne om det er saker i ditt lokalområde som du mener bør spres til flere.

Leieboerforeningen på Facebook:

Hilsen