Medlemsundersøkelse 2017

Forsiden på undersøkelsen som er sendt ut i dag - og våre medlemmer behøver ikke å frykte at dette er en farlig epost. med virus eller spam.

Leieboerforeningen har i dag sendt ut en medlemsundersøkelse til de mer enn 3500 medlemmene som er er registret med en epostadresse. Tre av deltakerne som svarer på undersøkelsen kan vinne et gavekort på kr 1000,-.

• Publisert: tirsdag 17 oktober, 2017 - 15:48
  • Skrevet av: Red

Hva mener våre medlemmer om Leieboerforeningens tilbud? Er de fornøyde, misfornøyde, eller sånn passe. Hva burde vi gjøre annerledes. Er det tjenester medlemene savner?

Forrige medlemsundersøkelse vi gjennomførte var i 2015 og den var langt mer omfattende enn denne vi nå sender ut. Denne undersøkelsen burde ta ca 8-10 minutter å gjennomføre.

Årets medlemsundersøkelse følger opp med de stort sett samme spørsmålene vi benyttet i 2011 og 2013 og vi kan dermed se om det er trender eller utvikling i medlemsmassen vi ikke til daglig klarer å fange opp. Undersøkelsen vil gi oss viktige informasjon og svar på mange ting vi trenger å vite for å skape en levedyktig organisasjon. Samtidig er det en mulighet for medlemmene til å fortelle oss om vi burde gjøre noe annerledes eller om vi burde teste ut nye tilbud og tjenester. Vi tar responsen fra melemmene veldig seriøst og skal vurdere alle forslag grundig.

Vi oppforderer alle medlemmer til å svare, og har du ikke mottatt invitasjonen pr epost er det bare å kontakte oss. Ønsker du ikke å delta kan velge du bare denne muligheten i eposten du mottar. Vi vil trekke ut tre deltakere som får et gavekort gavekort på 1000 kroner hver.

Det er selvfølgelig, men likevel viktig å understreke, at alle opplysningen vi mottar, behandles som sensitive data og med 100 prosent konfidensialitet.. Ingen bortsett fra den ene personen som analyser tallene vil ha adgang til enkeltopplysninger og det er ikke mulig for noen andre å koble svar og person sammen. Alle personopplysninger blir slettet når undersøkelsen er avsluttet og vi har registert de som vil være med på trekningen av gavekort.

Har du spørsmål til undersøkelsen kan du rette disse til daglig leder Lars Aasen.