Åpningstider sommeren 2017

Sommer og sol, men også i ferien kan det oppstå behov for husleiejuridisk bistand. (Foto: Maximilian Schönherr CC-SA 3,0)

Leieboerforeningen reduserer i år perioden hvor vi holder sommerstengt. Sommeren 2017 er kontoret bare stengt i to uker.

• Publisert: torsdag 01 juni, 2017 - 13:24
  • Skrevet av: Red

Leieboerforeningen har normalt stengt kontoret i tre til fire uker om sommeren. I år reduserer vi dette til to ferieuker mellom 15. og 30. juli. Vær oppmerksom på at det noe av tiden vil det være begrenset åpningstid på sentralbordet fra kl 10:00 - 12:00.

Dersom du trenger bistand når vi holder sommerstengt kan du forsøke å kontakte JussBuss, et rettstilbud drevet av viderekommende jusstudenter, på mandager fra kl.16:00 til 19:00 og tirsdager fra kl 10:00 til 15:00 (tlf.22 84 29 00 ). JURK (juridisk rådgivning for kvinner) holder åpent mandager og onsdager mellom kl. 10:00 og 14:00 (tlf. 22 84 29 50).

Forbrukerrådet gir også rådgivning pr telefon i husleierett (tlf 23 400 500).

Nettsidene er åpne selvom vi er stengt
Du kan selvfølgelig melde inn saker mens vi holder stengt via vår saksbehandlermodul (gjelder kun medlemmer via innlogging på våre nettsider). Er du medlem kan du også sende oss spørsmål på epost via lbf@lbf.no.

Vil du melde deg inn å få full tilgang til nettsidene våre kan du benytte vår ONLINE innmelding. Ved ONLINE innmelding må du benytte en PC eller Mac og betale med PayPal. Benytter du mobil eller nettbrett må vi behandle innmeldingen manuelt og i ferien kan det ta noen dager før medlemskapet blir registrert som aktivt.