Konge på 24 kvm

• Konge på 24 kvm

Christian Schallert har bygget om sin 24 kvadratmeters leilighet på en unik måte som gjør at han har alle fasiliteter og mer til.

Alt er skjult i skuffer og skap som glir opp. Vi bare måper etterhvert som han viser oss rundt i alle de merkelige, men praktiske løsningene.

Videoen sier ingen ting om regningen til møbelsnekkeren, men det er vel grunn til å regne med at dette ikke var gratis.

Klikk på knappen på bildet og bli med på omvisning i Schallerts leilighet

Blokka vår - Kommunale leieboere forteller Hvordan opplever kommunale beboere hverdagen? Spør du leieboerne, vil du raskt få historier om små og store utfordringer som bidrar til å forsterke enn ellers krevende hverdag. Vi har intervjuet noen kommunale beboere og latt forfatter Vigdis Hjorth dramatisere historiene ned til fem korte filmer.

Lær mer om forebygging og bekjempelse av uønskede husdyr Kakerlakker, veggdyr, skjeggkre, brunbille, møll, sølvkre. Småkrypene er på ingen måte borte. De er her - overalt - og de er sterkere og mer motstandsdyktige enn noen gang. - Vi er nødt til å lære å leve med de, sier Johan Mattson i Mycoteam, som kommer på medlemsmøte i Leieboerforeningen tirsdag 30 mai.

Greit å vite for leieboere - videoer Leieboerforeningen har laget tre korte videoer hvor våre advokater kort belyser temaer som leieboere bør kjenne til. Flere videoer er underveis.